Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Lady Gaga : "Oι Iron Maiden άλλαξαν τη ζωή μου"

Το νέο τεύχος του περιοδικού Rolling Stone περιλαμβάνει και μια ηχογραφημένη συνέντευξη με την pop superstar Lady Gaga στην οποία η ίδια περιγράφει την εμπειρία της στην συναυλία των IRON MAIDEN στις 17 Απριλίου στην Tampa της Florida.

Ακολουθεί απόσπασμα απο την συνέντευξη :




"Πήγα να δω τους IRON MAIDEN εκείνο το βράδυ και στην κυριολεξία έβλεπα το show απο ένα κουτί" ακούγεται να λέει η Lady Gaga στο βίντεο."Και γελούσαμε καθώς περπατούσαμε - ήμουν εγώ και οι δύο καλύτεροι μου φίλοι.....και όπως περπατούσαμε μέσα στο κουτί , πίναμε μερικά ποτά και λέγαμε 'Αυτό δεν είναι metal, να είσαι μέσα σε ένα κουτί'.[Γέλια].
Έτσι παρακολουθήσαμε το μεγαλύτερο μέρος του show απο το κουτί και μετά θα πηγαίναμε να συναντήσουμε την μπάντα.

Και κατεβήκαμε κατα τη διάρκεια του 'The Number Of The Beast'.Και όταν φτάσαμε εκεί άρπαξα το Lady Starlight και είπα 'πάμε' και χωθήκαμε στο κέντρο του πλήθους.Και χορεύαμε και τραγουδούσαμε και όλοι το διασκέδαζαν.Και ήταν μία απο τις πρώτες φορές που κατάφερα να βρίσκομαι απλά σε μια rock συναυλία εδώ και πολύ καιρό.....

Ο κόσμος με αναγνώριζε αλλα ήταν τόσο καλός , ζεστός και απίστευτος.Εννοώ , οι IRON MAIDEN εκφράζουν το 'Δεν μας νοιάζει ποιοί είναι οι οπαδοί μας.Εμείς τους αγαπάμε όλους'....αυτό που προσπαθώ να πώ είναι ότι η αφοσίωση των οπαδών είναι ομόφωνη , σηκώνουν τις γροθιές τους ,βλέπουν το show και όταν το βλέπω αυτό στην ουσία βλέπω ένα παράδειγμα για το μέλλον μου και τη σχέση που θέλω να έχω με τους fan μου.

Οι IRON MAIDEN ποτέ δεν είχαν ένα τραγούδι - μεγάλη επιτυχία αλλα τα στάδια γέμιζαν στις περιοδείες τους και οι οπαδοί τους ζούσαν , ανέπνεαν και πέθαιναν για τους MAIDEN και αυτό ειναι το ονειρό μου.Αυτό ειναι το όνειρο μου.

Και όχι μόνο αυτό , αλλά όταν πήγαμε μέσα στο πλήθος δεν υπήρχε απαξίωση....είμαι μια τραγουδίστρια της pop - δεν ήξερα πως είναι να είσαι μέσα σε ένα πλήθος απο fans των MAIDEN.Όλοι με αγκάλιαζαν , μου έδιναν το χέρι και μου έλεγαν 'ωω είναι πολύ cool που είσαι στους MAIDEN'.

Χοροπηδώντας και χορεύοντας ...εννοώ οτι δεν υπήρχε απολύτως καμιά κρίση, προκατάληψη μόνο ελευθερία και αγάπη για τη μουσική.Δεν παίζει ρόλο ποιός είσαι , δεν χρειάζεται να ξέρεις τίποτα για τη μουσική για να την αγαπήσεις.

Και ήταν έτσι ακριβώς....ήταν φανταστικό...οι MAIDEN άλλαξαν τη ζωή μου!"


Δεν υπάρχουν σχόλια: