
Στην 2η θέση, πίσω από τον αναβάτη της Yamaha, τερμάτισε ο Ντάνι Πεντρόσα με Honda, ενώ ο Νίκι Χέιντεν έφερε την Ducati στο τελευταίο σκαλοπάτι του βάθρου.
Ο αγώνας σημαδεύτηκε από πολλές πτώσεις, μεταξύ των οποίων αυτή του Μάρκο Σιμοντσέλι στον 12ο γύρο που του κόστισε την πρωτοπορία και ενδεχομένως μία νίκη-έκπληξη.
Λίγο νωρίτερα μία σύγκρουση μεταξύ του Βαλεντίνο Ρόσι και του Κέισι Στόνερ έβγαλε τον τελευταίο εκτός μάχης, με αποτέλεσμα να χάσει την κορυφή του πρωταθλήματος από τον Λορένθο. Αντίθετα ο Γιατρός κατόρθωσε να συνεχίσει και να τερματίσει 5ος, πίσω από τον Χιρόσι Αογιάμα.
Η εξέλιξη του GP Ισπανίας
Ο δεύτερος αγώνας της φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος έκρυβε εκπλήξεις και συνεχείς ανατροπές για τους φίλους των αγώνων ταχύτητας. Αιτία ήταν η βροχή που έπεφτε από το πρωί στην Χερέθ και άλλαξε όλα τα δεδομένα.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η έμφαση ήταν περισσότερο στην εύρεση των σωστών ρυθμίσεων και στις ικανότητες του κάθε αναβάτη, παρά στην ισχύ της κάθε μοτοσικλέτας, γεγονός που έκανε την κούρσα ανοιχτή σε όλα τα αποτελέσματα.
Ο poleman Στόνερ φαινόταν να ελέγχει τον αγώνα αρχικά, έχοντας καταφέρει να κρατήσει πίσω του τον Λορένθο στην εκκίνηση, τη στιγμή που ο Πεντρόσα έχανε τη μία θέση πίσω από την άλλη, πέφτοντας μέχρι και 9ος από 2ος στο grid.
Στη μάχη για την πρώτη θέση δεν άργησε να μπει ο Σιμοντσέλι, ο οποίος είχε ισχυρό γυρολόγιο και κατάφερε να τεθεί επικεφαλής στον 6ο γύρο, περνώντας πρώτα τον Λορένθο και αμέσως μετά τον Στόνερ.
Πίσω τους ερχόταν με φόρα ένας άλλος ιταλός, ο Ρόσι. Απελευθερωμένος από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει φέτος, ο επτά φορές πρωταθλητής MotoGP κέρδιζε συνεχώς έδαφος στο βρεγμένο, φτάνοντας σε σημείο να περάσει τον Λορένθο για την 3η θέση στον 7ο γύρο.
Ομως η προσπάθειά του να κάνει το ίδιο και στον Στόνερ λίγο αργότερα, κατέληξε σε καταστροφή και για τους δύο. Ο Ρόσι έχασε το μπροστινό της Ducati στην εσωτερική της στροφής 1 και έπεσε με low-siding, συμπαρασύροντας τον Στόνερ εκτός πίστας. Ο Στόνερ εγκατέλειψε επί τόπου, σε αντίθεση με τον κύριο Νο46 που μπήκε ξανά μέσα, αν και είχε πέσει τελευταίος στην κατάταξη.
Το ατύχημα αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Σιμοντσέλι να πάρει ανάσα μπροστά. Ομως ο νεαρός ιταλός της Gresini Honda δεν έμελλε ποτέ να πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη στη μεγάλη κατηγορία, εξαιτίας μιας πτώσης στον 12ο γύρο χωρίς πίεση.
Ο μεγάλος κερδισμένος από τα συνεχόμενα ατυχήματα ήταν ο Λορένθο, ο οποίος βρέθηκε ξαφνικά με την πρωτοπορία στα χέρια χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Η μοναδική απειλή για τον ισπανό ήταν ο συμπατριώτης του, Πεντρόσα, που στο μεταξύ είχε ανακάμψει και ανέβει στην 2η θέση.
Λίγο μετά το μέσον του αγώνα η μεταξύ τους διαφορά ήταν στο 1", αλλά κάπου εκεί η κόπωση από το πρόβλημα στο αριστερό χέρι άρχισε να επηρεάζει τον Πεντρόσα, με αποτέλεσμα από εκεί που διεκδικούσε τη νίκη, να βρεθεί σύντομα υπό την πίεση του Μπεν Σπιζ.
Ο αμερικανός κατάφερε να περάσει μπροστά, όμως 4 γύρους πριν από την καρό σημαία έπεσε από την Yamaha του, χαρίζοντας στον Πεντρόσα το δεύτερο σκαλί του πόντιουμ.
Για το τρίτο η μάχη στο τέλος ήταν μεταξύ δύο άλλων αμερικανών, του Κόλιν Εντουαρντς και του Νίκι Χέιντεν. Ο Texas Tornado πέρασε μπροστά 3 γύρους πριν από το τέλος, αλλά η πτώση του δύο γύρους αργότερα, έδωσε το βάθρο πίσω στο Kentucky Kid.
Ο Αογιάμα έμεινε μακριά από εξόδους και πτώσεις και επιβραβεύτηκε με την 4η θέση, ενώ ο Ρόσι εκμεταλλεύτηκε τις διάφορες ατυχίες των αναβατών μπροστά του και μαζί με μερικά προσπεράσματα, κατάφερε να σώσει την παρτίδα, ανεβαίνοντας σταδιακά από τελευταίος στην 5η θέση.
Πίσω του τερμάτισαν οι Εκτορ Μπαρμπερά, Κάρελ Αμπραχαμ, Καλ Κράτσλοου και Τόνι Ελίας, με τον Τζον Χόπκινς να συμπληρώνει την κορυφαία 10άδα, στην επανεμφάνισή του με την Suzuki ύστερα από τρεις σεζόν, ως αντικαταστάτης του τραυματία Αλβαρο Μπαουτίστα.
Σημειώσεις- Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη στο ισπανικό GP για τον Λορένθο, ο οποίος πέρασε μπροστά στο πρωτάθλημα με 45 βαθμούς, εννιά μπροστά από τον Πεντρόσα που έχει 36. Ο Στόνερ έπεσε τρίτος μένοντας στους 25, ακολουθούμενος από τους Χέιντεν (23) και Ρόσι (20).
- Η Χερέθ κοντεύει να καταντήσει καταραμένη πίστα για τον Στόνερ. Ο νικητής του πρεμιέρας στο Κατάρ και κάτοχος των δύο πρώτων pole position της σεζόν, δεν κατάφερε ούτε φέτος να βελτιώσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην συγκεκριμένη πίστα, που είναι μια 3η θέση από το 2009.
- Ο επόμενος αγώνας ήταν προγραμματισμένο να γίνει το Σαββατοκύριακο του Πάσχα στο Μοτέγκι της Ιαπωνίας. Ομως το GP αναβλήθηκε για τον Οκτώβριο λόγω των πρόσφατων φυσικών καταστροφών στη χώρα, κάτι που σημαίνει ότι ο 3ος γύρος της σεζόν θα διεξαχθεί στο Εστορίλ της Πορτογαλίας σε τέσσερις εβδομάδες (29/4-1/5).
Πηγή: sport.gr
Ο δεύτερος αγώνας της φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος έκρυβε εκπλήξεις και συνεχείς ανατροπές για τους φίλους των αγώνων ταχύτητας. Αιτία ήταν η βροχή που έπεφτε από το πρωί στην Χερέθ και άλλαξε όλα τα δεδομένα.
Υπό αυτές τις συνθήκες, η έμφαση ήταν περισσότερο στην εύρεση των σωστών ρυθμίσεων και στις ικανότητες του κάθε αναβάτη, παρά στην ισχύ της κάθε μοτοσικλέτας, γεγονός που έκανε την κούρσα ανοιχτή σε όλα τα αποτελέσματα.
Ο poleman Στόνερ φαινόταν να ελέγχει τον αγώνα αρχικά, έχοντας καταφέρει να κρατήσει πίσω του τον Λορένθο στην εκκίνηση, τη στιγμή που ο Πεντρόσα έχανε τη μία θέση πίσω από την άλλη, πέφτοντας μέχρι και 9ος από 2ος στο grid.
Στη μάχη για την πρώτη θέση δεν άργησε να μπει ο Σιμοντσέλι, ο οποίος είχε ισχυρό γυρολόγιο και κατάφερε να τεθεί επικεφαλής στον 6ο γύρο, περνώντας πρώτα τον Λορένθο και αμέσως μετά τον Στόνερ.
Πίσω τους ερχόταν με φόρα ένας άλλος ιταλός, ο Ρόσι. Απελευθερωμένος από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει φέτος, ο επτά φορές πρωταθλητής MotoGP κέρδιζε συνεχώς έδαφος στο βρεγμένο, φτάνοντας σε σημείο να περάσει τον Λορένθο για την 3η θέση στον 7ο γύρο.
Ομως η προσπάθειά του να κάνει το ίδιο και στον Στόνερ λίγο αργότερα, κατέληξε σε καταστροφή και για τους δύο. Ο Ρόσι έχασε το μπροστινό της Ducati στην εσωτερική της στροφής 1 και έπεσε με low-siding, συμπαρασύροντας τον Στόνερ εκτός πίστας. Ο Στόνερ εγκατέλειψε επί τόπου, σε αντίθεση με τον κύριο Νο46 που μπήκε ξανά μέσα, αν και είχε πέσει τελευταίος στην κατάταξη.
Το ατύχημα αυτό έδωσε την ευκαιρία στον Σιμοντσέλι να πάρει ανάσα μπροστά. Ομως ο νεαρός ιταλός της Gresini Honda δεν έμελλε ποτέ να πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη στη μεγάλη κατηγορία, εξαιτίας μιας πτώσης στον 12ο γύρο χωρίς πίεση.
Ο μεγάλος κερδισμένος από τα συνεχόμενα ατυχήματα ήταν ο Λορένθο, ο οποίος βρέθηκε ξαφνικά με την πρωτοπορία στα χέρια χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Η μοναδική απειλή για τον ισπανό ήταν ο συμπατριώτης του, Πεντρόσα, που στο μεταξύ είχε ανακάμψει και ανέβει στην 2η θέση.
Λίγο μετά το μέσον του αγώνα η μεταξύ τους διαφορά ήταν στο 1", αλλά κάπου εκεί η κόπωση από το πρόβλημα στο αριστερό χέρι άρχισε να επηρεάζει τον Πεντρόσα, με αποτέλεσμα από εκεί που διεκδικούσε τη νίκη, να βρεθεί σύντομα υπό την πίεση του Μπεν Σπιζ.
Ο αμερικανός κατάφερε να περάσει μπροστά, όμως 4 γύρους πριν από την καρό σημαία έπεσε από την Yamaha του, χαρίζοντας στον Πεντρόσα το δεύτερο σκαλί του πόντιουμ.
Για το τρίτο η μάχη στο τέλος ήταν μεταξύ δύο άλλων αμερικανών, του Κόλιν Εντουαρντς και του Νίκι Χέιντεν. Ο Texas Tornado πέρασε μπροστά 3 γύρους πριν από το τέλος, αλλά η πτώση του δύο γύρους αργότερα, έδωσε το βάθρο πίσω στο Kentucky Kid.
Ο Αογιάμα έμεινε μακριά από εξόδους και πτώσεις και επιβραβεύτηκε με την 4η θέση, ενώ ο Ρόσι εκμεταλλεύτηκε τις διάφορες ατυχίες των αναβατών μπροστά του και μαζί με μερικά προσπεράσματα, κατάφερε να σώσει την παρτίδα, ανεβαίνοντας σταδιακά από τελευταίος στην 5η θέση.
Πίσω του τερμάτισαν οι Εκτορ Μπαρμπερά, Κάρελ Αμπραχαμ, Καλ Κράτσλοου και Τόνι Ελίας, με τον Τζον Χόπκινς να συμπληρώνει την κορυφαία 10άδα, στην επανεμφάνισή του με την Suzuki ύστερα από τρεις σεζόν, ως αντικαταστάτης του τραυματία Αλβαρο Μπαουτίστα.
Σημειώσεις- Αυτή ήταν η δεύτερη διαδοχική νίκη στο ισπανικό GP για τον Λορένθο, ο οποίος πέρασε μπροστά στο πρωτάθλημα με 45 βαθμούς, εννιά μπροστά από τον Πεντρόσα που έχει 36. Ο Στόνερ έπεσε τρίτος μένοντας στους 25, ακολουθούμενος από τους Χέιντεν (23) και Ρόσι (20).
- Η Χερέθ κοντεύει να καταντήσει καταραμένη πίστα για τον Στόνερ. Ο νικητής του πρεμιέρας στο Κατάρ και κάτοχος των δύο πρώτων pole position της σεζόν, δεν κατάφερε ούτε φέτος να βελτιώσει το καλύτερο αποτέλεσμα της καριέρας του στην συγκεκριμένη πίστα, που είναι μια 3η θέση από το 2009.
- Ο επόμενος αγώνας ήταν προγραμματισμένο να γίνει το Σαββατοκύριακο του Πάσχα στο Μοτέγκι της Ιαπωνίας. Ομως το GP αναβλήθηκε για τον Οκτώβριο λόγω των πρόσφατων φυσικών καταστροφών στη χώρα, κάτι που σημαίνει ότι ο 3ος γύρος της σεζόν θα διεξαχθεί στο Εστορίλ της Πορτογαλίας σε τέσσερις εβδομάδες (29/4-1/5).
Πηγή: sport.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου