Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Με τον αέρα του πρωταθλητή

Στον Σεμπάστιαν Φέτελ πήγε η πρώτη pole position της σεζόν 2011, με τον γερμανό οδηγό της Red Bull να εντυπωσιάζει με την ταχύτητά του στις κατατακτήριες δοκιμές του αυστραλιανού GP.

Ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής κατέκτησε την πρώτη θέση με διαφορά σχεδόν 0.8" από τον κοντινότερό του αντίπαλο, που ήταν ο Λιούις Χάμιλτον με McLaren.
Οι δύο αυτοί οδηγοί θα βρίσκονται στην πρώτη σειρά του grid για την εκκίνηση του αγώνα της Κυριακής (27/3, 09:00GR), με τους ομόσταβλούς τους Μαρκ Ουέμπερ και Τζένσον Μπάτον να συμπληρώνουν την δεύτερη σειρά.
Πίσω τους θα είναι ο Φερνάντο Αλόνσο της Ferrari, ο οποίος είχε τον 5ο καλύτερο χρόνο, και ο Βιτάλι Πετρόφ της Renault ή αλλιώς η ευχάριστη έκπληξη του session.
Η δυσάρεστη ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ, που έμεινε εκτός πρώτης 10άδας. Αντίθετα ο άλλος οδηγός της Mercedes, Νίκο Ρόσμπεργκ κατάφερε να προκριθεί στην 7η θέση, μία μπροστά από τον Φελίπε Μάσα με την δεύτερη Ferrari.

Η εξέλιξη των κατατακτήριωνΗ κυριαρχία του Φέτελ στο Αλμπερτ Παρκ ήταν ακόμα μεγαλύτερη απ' ό,τι θα μπορούσε να φανταστεί ακόμα και ο Αντριαν Νιούι, ο οποίος πριν αρχίσει το GP υπολόγιζε ότι το μονοθέσιο της Red Bull είναι τρία με πέντε δέκατα πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα.
Ο 23χρονος ήταν ταχύτερος τόσο στο Q1 όσο και στο Q2, ενώ στην αρχή του Q3 σημείωσε το καταπληκτικό 1:23.529 - μια επίδοση χρόνο κατά τέσσερα δέκατα καλύτερη από εκείνη που του είχε χαρίσει την περσινή pole στην Αυστραλία.
Ακόμα και ο team mate του, Ουέμπερ, δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει αυτό το ρυθμό. Ο αυστραλός είχε την δεύτερη θέση χάρη στο 1:24.395 που έγραψε στην πρώτη του προσπάθεια, ωστόσο ο Χάμιλτον κατάφερε στο τέλος να σπάσει το 1-2 των Red Bull, πηγαίνοντας 0.082" πιο γρήγορα.
Ετσι ο Ουέμπερ αρκέστηκε στην 3η θέση, κρατώντας πίσω του τον νικητή των δύο τελευταίων αγώνων στην Αυστραλία, Μπάτον.
Η Ferrari ήταν απογοητευτική. Η απόδοση του μονοθεσίου της ουδεμία σχέση είχε με τις χειμερινές δοκιμές, αφήνοντας τον Αλόνσο μακριά από το κυνήγι των πρώτων θέσεων. Ο ισπανός προκρίθηκε 5ος στο grid, ενώ ο Μάσα έφτασε μέχρι την 8η θέση, έχοντας προηγουμένως κατορθώσει να αποφύγει για λίγο έναν ντροπιαστικό αποκλεισμό στο Q1.
Ανάλογη ήταν η εικόνα της Mercedes. Ο Ρόσμπεργκ έσωσε την παρτίδα για την γερμανική ομάδα, συμμετέχοντας στο Q3 για να πάρει την 7η θέση του, σε αντίθεση με τον Σουμάχερ που είχε μόλις τον 11ο ταχύτερο χρόνο στο Q2 και μοιραία αποκλείστηκε εκεί.

Πηγή: sport.gr

Διαβάστε περισσότερα: http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=90856#ixzz1HgoFmvUg

Δεν υπάρχουν σχόλια: